groei door van jeugdafdeling naar jeugdopleiding
feeton is een innovatief online platform dat sportverenigingen ondersteunt bij het eenvoudig doorgroeien van een jeugdafdeling naar een volwaardige jeugdopleiding. Met structuur binnen de club, kant-en-klare trainingen en inzicht in de ontwikkeling van spelers, kunnen trainers zich concentreren op wat écht belangrijk is: het pedagogische aspect van de training.
feeton vond in Mayd de perfecte teamgenoot voor het ontwikkelen van hun merkidentiteit. Het bestaande logo voldeed niet meer aan de digitale eisen van vandaag, dus ontwierpen wij een nieuw, modern logo dat op elk formaat goed werkt. Dit logo straalt speelsheid, sportiviteit en eenvoud uit, en weerspiegelt de focus op de ontwikkeling en het plezier van de spelers.
Naast het vernieuwen van de huisstijl staan we inmiddels in de basisopstelling als het gaat om marketing- en communicatiemiddelen. We helpen bij de opmaak van folders, presentaties, beursstands, app design, socials en de website. De grootste verandering? Een gebruiksvriendelijke website met een frisse uitstraling, die niet alleen helder is, maar ook zorgt voor meer afspraken via de site.
feeton is continu in beweging, maar werkt grotendeels remote. En de samenwerking? Die verloopt net zo soepel als de nieuwe huisstijl. Vaak vergaderen ze bij ons op kantoor, waar de bar hun informele clubhuis is geworden.
Met een professionele blik, goed luisteren naar de wensen van de klant en een creatief brein weet Mayd goed de vertaling te maken naar de praktijk. We zijn erg blij met branding, website en marketing die we samen met Mayd voor feeton hebben gecreëerd.